Intern salgsmedarbejder med IT-forståelse
Intern salgsmedarbejder med det store "helikopteroverblik", der brænder for at have mange bolde i luften, og som samtidig trives i en hverdag, hvor opgaverne spænder meget bredt.
Har du lyst til at være en del af en virksomhed, hvor der er højt til loftet? Hvor vækst og udvikling er keywords i en spændende og afvekslende hverdag? Kan du håndtere ordrer, tilbud, mersalg men også at stå for logistik og transportbooking? Så er det dig, vi søger som intern salgsmedarbejder til vores gode kunder i DM Supply.
Om virksomheden:
DM Supply er beliggende i Hobro, men i løbet af vinteren 22/23 flytter virksomheden til Galten, ved Skanderborg, i vores nye flotte domicil. DM Supply er en af de førende leverandører indenfor udlejning og salg af elementstøtter, understøtning samt sikkerhedsmateriel til byggebranchen.
DM Supply tilbyder et komplet produktprogram, så visionen om at være byggeriets foretrukne samarbejdspartner, bliver opfyldt til fulde.
DM Supply er en 10 år gammel virksomhed, der er eneleverandør af Hünnebecks produkter. DM Supply er en meget innovativ virksomhed, der hele tiden sørger for at udbygge og udvikle nye ideer til byggebranchen. Alle medarbejdere har et solidt kendskab til byggebranchen og kan derfor, gennem kompetent og sikker vejledning, yde service i verdensklasse til alle kunder.
Om jobbet:
I jobbet som intern salgsmedarbejder hos DM Supply, bliver der lagt stor vægt på, at du hver dag møder med et stort engangement samt et stort kunderettet mindset, så kunder såvel som kolleger hver dag møder en person, der brænder for jobbet.
Det er vigtigt, at du kan bevare overblikket i travle perioder. Det forventes at du formår at smile i telefonen og møder alle kunder på deres præmisser. Det er afgørende at du har kendskab til byggebranchen, og at du ligeledes har en bred erfaring med kundeservice.
Du skal være dygtig til IT og meget gerne Super office, da vi forventer, at du skal agere superbruger i dette system. Som person er du meget nysgerrig på dine opgaver, og der ud over har du et drive for at få løst opgaverne som de kommer ind. Der er tale om en fuldtidsstilling.
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:
- Håndtering af ordrer, mersalg til eksisterende kunder, samt logistik og booking af transport
- Oprettelse af varenumre, registrering af varer til og fra lager, pluk og ordreforsendelser
- Fakturering, månedsafslutning, kontering og betaling af leverandør faktura
- Forefaldende kontorarbejde
- Telefonbetjening
Kompetencer:
- Du har kendskab til byggebranchen og materiel udlejning.
- Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
- Du er rutineret IT-bruger
- Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Om dig:
- Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
- Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
- Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
- Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Ansøgning:
Søg stillingen igennem JKS, KLIK HER!. Ansøgninger behandles løbende.

Vi søger salgskonsulent med initiativ og drive til Syd- og Sønderjylland samt Fyn
Trives du bedst med frihed under ansvar og luft under vingerne? Vil du være en del af en lille, ung virksomhed i rivende udvikling? Og har du lyst til at udleje og sælge materiel til byggebranchen I Syd- og Sønderjylland samt på Fyn? Hvis du også har solid salgserfaring, så har du måske fundet det helt rigtige job!
Ingen stive regler og støvede traditioner
Du får et afvekslende job med stor indflydelse på egne opgaver i et uformelt arbejdsmiljø med positive, engagerede kolleger, som arbejder tæt sammen og får tingene til at lykkes. Du får en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer med bilordning, sundhedsordning og pension.
Vi er en jordnær, jysk, virksomhed, der har eksisteret siden 2012. Hos os er der ingen stive regler og støvede traditioner, men masser af råderum og højt til loftet – også til at du kan sætte dit eget præg på jobbet og få indflydelse på fx strategi og budget.
Siden 2012 er det gået stærkt: Fra 2 kolleger, der både udlejede varer, ordnende regnskab og tog opvasken, er vi nu snart 12 kolleger, der har det sjovt sammen og betyder noget for hinanden.
Jobbet
Du er ansvarlig for udlejning og salg til vores nuværende og potentielle kunder i Syd- og Sønderjylland samt på Fyn.
Jobbet kort fortalt: Du skal formå at afsøge markedet for potentielle kunder, præsentere dem for de rigtige løsninger og skabe nye langvarige relationer, mens du samtidig vedligeholder og udvikler vores samarbejde med nuværende kunder.
I hverdagen planlægger og rapporterer du via et CRM-system – vi anvender Super Office.
Hvem er du?
Du har minimum 5 års erfaring med salg og/eller udlejning og har meget gerne kendskab til elementmontage. Du kan ubesværet bevæge dig rundt både i marken og på direktionsgangen og brænder for hele salgsprocessen.
Du er bosiddende centralt i området alternativt i Odense. Desuden skal du påregne et par arbejdsdage om måneden i Midt-/Nordjylland eller på Sjælland for at udvikle og vedligeholde vores samarbejde på tværs af landet og sikre, at vi skaber synergier for både vores kunder og os selv.
Du er alene på landevejen i dagligdagen, men har mulighed for både sparring og en flyverplads på vores kontor i Hobro – vi flytter til nyopførte lokaler i Galten vest for Aarhus i løbet af 2022.
Ansøgning og spørgsmål
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte vores salgschef, Christian Wedsted, på telefon 40 56 75 47. Ansættelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at sende os din ansøgning.